Vijesti

Towerborne spaja hack-and-slash roguelike elemente s MMO iskustvom vođenim pričom

Podijelite:

Živahna izgradnja svijeta i prilagodba nalaze se u srcu Towerbornea. U postapokaliptičnom svijetu u kojem se čovječanstvo sklonilo u tvrđavu zvanu Belfry.

Prema Arnieju Jorgensenu, suosnivaču i glavnom kreativnom direktoru studija Stoic, Towerborne otkriva više od toga: “Kada smo stvarali Stoic, željeli smo iskoristiti naše snage kao programeri”, ističući prethodni rad studija na 2D vikinškom RPG-u, The Banner Saga. “Nastavljamo s istim pristupom u Towerborneu, kombinirajući snažnu izgradnju svijeta s jedinstvenim umjetničkim stilom. Održavamo osjećaj side-scrolling igranja animiranog filma, dodajući dubinu i brzu, te raznoliku borbu.”

Dinamični hack and slash elementi, valovi neprijatelja i prepoznatljive crvene trake zdravlja nad njihovim glavama dodaju roguelike osjećaj koji je možda nedostajao u Banner Sagi. Bez obzira na vaše prethodno iskustvo sa studijem, Towerborne je avantura za više igrača koji bi mogao postati skriveni dijamant ove godine. Unutar Belfryja, impozantne tvrđave, igrači će otkriti mnogo više od crkvenih zvona i pospanih šišmiša – susrest će i ljudske stanovnike.

“Belfry je impresivan, visok kompleks s kućama, zgradama i šetnicama koje se protežu s vanjske strane. S opremom poput dizala, remenica i moćne vjetrenjače koja vuče vodu iz tla, Belfry nije samo glavna baza igrača. To je posljednja tvrđava čovječanstva, mjesto gdje se igrači okupljaju između misija kako bi provjerili zadatke, nadogradili oružje u kovačnici i testirali svoju hrabrost prije nego se vrate u bitku. U apokaliptičnom svijetu, gdje čudovišta prijete civilizaciji, vi i vaši prijatelji ste posljednja nada koja može otkriti izvor zla i pobijediti ga”, rekao je Jorgensen.

Mapa je od samog početka dizajnirana s mogućnošću visokih modifikacija, omogućujući brzo uvođenje novih neprijatelja, bosseva, opreme, oružja, bioma, načina igranja i još mnogo toga. Dodatak sezonskog sadržaja čini narativ epizodičnim, s “razvijajućom pričom Towerbornea” koja se povremeno nagovještava na vašoj mapi. “Cijeli ovaj sustav nov je u žanru i vjerujem da će donijeti svježi dojam igre”, ističe Jorgensen.

U Towerborneu možete birati između četiri klase oružja, svaka s različitim kombinacijama, setovima pokreta, statistikama i sposobnostima. Svako oružje može se modificirati s aspektima kako bi se pružile jače statistike i moćne pogodnosti, a s Towerborneovim singleplayer i multiplayer načinom igranja i mogućnostima, čini se da će svaka od četiri vrste oružja biti korisna pri sastavljanju savršenog načina igranja. Ako biste radije igrali solo, Umbral duhovi koji se mogu regrutirati uvijek su tu da vas podrže dodatnim sposobnostima.

Towerborne će biti dostupan nekad ove godine na PC-u putem Steama i Xbox Series X/S konzole.

hrHrvatski