Super Laura Up – Video Review (KyotoCrank)

• DEVELOPER: zelun_
  • IZDAVAČ: zelun_
  • ŽANR: Platformer
  • DATUM IZLASKA: 6. siječnja 2024.
  • POČETNA CIJENA: 2,99€

Super Laura Up je igra koja izaziva bijes, te se radi o preciznom platformer nadahnut retro platformerima poput Super Maria i slična je drugim preciznim platformerima posljednjih godina kao što su Jump King i Getting Over It With Bennet Foddy.

Ova igra je ilustrirana 2D grafikom, s nekim područjima koja su znatno detaljnija od drugih, te nekim vrlo zanimljivim likovima. Budući da su u različitim stilovima, pitam se je li developer koristio neke već gotove elemente. Primijetio sam i neke slike koje su, pretpostavljam, iz drugih igara razvojnog tima, možda kao neka vrsta uskršnjeg jaja. Nisam igrao te referentne igre, ali primijetio sam to jer sam postao znatiželjan i kopao sam malo dublje da vidim koje su još igre developeri napravili. Još nešto što mi se zaista svidjelo je kako se pozadina mijenja što više idete prema gore, tako da možete vidjeti i osjetiti opipljivu razliku osim novih dijelova platformi.

Nema previše zvučnih efekata u igri, jedini zvučni efekt koji možete pronaći je kada se odbijete od kružnih pila. Glazba je prilično pristojna, neka elektronička 8-bitna glazba koja je stvarno energična. Nakon nekog vremena osjetio sam potrebu za zvukom kiše ili nečim sličnim kako bih se smirio, kombinacija frustracije s visokoenergetskom glazbom bila je previše ako sam igrao predugo.

Super Laura Up #1

Mehanika igranja

Igranje je jednostavno. Ako igrate sami, jedina vam je opcija skakanje. Prepreke na putu se razlikuju, gotovo cijelom duljinom ekrana prema gore ili prema naprijed možete naići na nešto novo. Ako igrate s prijateljima, na određenim mjestima dobivate blokove s pitanjima koji vam daju power upove. Stvari poput stvaranja platformi, teleportiranja igrača, pucanja projektila i guranja igrača u blizini.

Veći dio izazova čini platformiranje s čudno oblikovanim objektima s kojih možete skliznuti, te od kojih morate odmah skočiti kako bi izbjegli klizanje i padanje. Zatim postoje posebne prepreke. Prvo sam naišao na kružne pile i nisam bio siguran što učiniti, mislio sam da vas odmah vrate na početak, ali ispostavilo se da od njih odskakujete kako biste napredovali dalje. Siguran sam da se razvojni programer smijao dok zbunjuje igrače poput mene koji su se pitali kako bi trebali napredovati. Zatim postoje elastične zvjezdaste stvari koje vas lansiraju daleko i brzo, no teško je reagirati i precizno platformirati s jedne na drugu.

Sve ovo zajedno čini igru ozbiljno izazovnom za pobijediti, ne želim ni znati koliko sam puta pao. Srećom, nisam tip osobe koja se lako živcira. Da budem iskren, nisam pobijedio ovu igru dok nisam dobio pomoć od prijatelja. Koristili smo teleportaciju kako bismo došli jedan do drugog, kao svojevrsni sustav kontrolnih točaka.

Super Laura Up #2

Zaključci

Da zaključim, ovo je prilično pristojna igra. Cijena od 3 eura definitivno je pravedna. Platformiranje je bilo teško, ali sve je bilo izvedivo. Cijela igra izgleda da je pravilno testirana, odnosno izazovi nisu namjerno postavljeni da budu nemogući za prijeći. Precision platformeri obično nisu moj tip igre, ali uživao sam u ovoj tijekom kratkog vremena igranja.