Slay the Minotaur – Video Review (KyotoCrank)

• DEVELOPER: Cache of Bones
  • IZDAVAČ: Cache of Bones
  • ŽANR: Rougelite / Dungeon Crawler
  • DATUM IZLASKA: 23. veljače 2024.
  • POČETNA CIJENA: 4,99€

Slay the Minotaur je roguelike igra u kojoj lutate labirintom, borite se protiv neprijatelja i skupljate nadogradnje, dok je minotaur u potrazi za vama. Morate biti brzi i odlučni kako biste što prije postali jači, jer nikada ne znate kada će vas minotaur pronaći u ovoj igri mačke i miša.

Ova igra koristi ilustriranu 3D grafiku, iako je jednostavna, pruža nevjerojatnu raznolikost odijevanja. Različita područja labirinta koje možete istražiti međusobno se razlikuju i sadrže sitne detalje poput kipova i murala. To predstavlja impresivan poduhvat za samostalnog programera. Iako postoji ograničena raznolikost čudovišta s kojima ćete se susresti, nažalost nema puno varijacija među čudovištima iste vrste. Izuzetak su ljudi, koji će imati različito oružje i oklope. Raznolikost među ljudima je logična jer ćete ih susretati češće nego kiklope ili gorgone.

Druga lijepa pažnja posvećena detaljima su vizualni efekti kada vaš lik ili minotaur pretrpe štetu. Čak i ako ste previše zauzeti zbivanjima u igri i ne možete stalno pratiti trake zdravlja, jasno ćete znati koliko vam je preostalo života gledajući krvave ogrebotine na leđima lika ili dijelovima minotaurovog oklopa koji se odvajaju svakim oduzetim četvrtim dijelom zdravlja.

Zvučni dizajn je iznimno intrigantan jer igra ne sadrži glazbu već se oslanja isključivo na ambijentalne zvukove. Možete čuti pucketanje vatre baklji, šum vjetra dok ste na otvorenom, topot minotaura kako se približava i šapat praznine. Također, posvećena je pažnja detaljima. Na primjer, kada ste blizu Afrodite i koristite njen dućan, njezino lice stvara svjetlucave, mistične zvučne efekte. Kada ubijete neprijatelje, njihovo oružje i oklopi zveckaju o tlo dok padaju.

Slay the Minotaur #1

Mehanika igranja

Igranje nije previše zahtjevno. Imate osnovni napad, poseban napad i posebnu sposobnost. Vaš poseban napad ovisi o plavom indikatoru koji se puni i varira ovisno o oružju koje koristite. Vaša posebna sposobnost ovisi o zelenom indikatoru koji se puni, a vezan je uz vašu kacigu. U osnovi, dobivate mogućnost izbjegavanja koja se relativno brzo puni. Prema mom mišljenju, korisno je imati mogućnost dobrog izbjegavanja u borbi protiv minotaura.

Dok istražujete, naići ćete na različite vrste škrinja. Smeđe škrinje će vam dati ružičaste bisere koje ćete moći potrošiti za otvaranje bijelih škrinja, iz kojih ćete onda dobiti oružje ili kacigu. Škrinje imaju sliku koja označava koju vrstu predmeta možete dobiti, iako je izbor potpuno nasumičan. Naravno, skuplje škrinje će imati bolji potencijalni plijen. Također, neke od njih imaju efekte čarobnih čestica i jasno će vam pokazati što ćete dobiti, odnosno one su najskuplje koje možete pronaći.

Osim škrinja, bisere ćete potrošiti u Afroditinom dućanu. Ovdje možete kupiti nadogradnje kao što su dodatno zdravlje ili pojačana šteta, povećana brzina kretanja i ubrzanje punjenja sposobnosti, ili potrošne materijale poput napitaka zdravlja. Međutim, budite oprezni jer od svake Afrodite možete kupiti samo jednu stavku. Bez obzira kupujete li samo jednu nadogradnju ili više njih, nakon što kupite, nećete moći kupovati više na tom određenom mjestu. Ovaj dizajn potiče igrača da napusti poznata područja i istraži ostatak karte, jer se raspored labirinta ne mijenja, a istraživanje je važno kako biste pronašli druge dobre artikle i trgovine. Iako bi promjena rasporeda labirinta mogla dodatno povećati izazov, razumijem da bi to bio veliki posao za jednog programera.

Prava zabava započinje kada se suočite s Minotaurom. Ako vam se previše približi, namirisat će vas i krenuti u potjeru. Nakon što vas osjeti, gotovo je nemoguće pobjeći, stoga je važno brzo reagirati kako biste vi bili lovac, a ne plijen.

Slay the Minotaur #2

Zaključno

Sve u svemu, zaista sam uživao u ovoj igri. Trebalo mi je nekoliko sati i mnogo pokušaja da je završim. Također sam dobio ocjenu A, koju je postiglo samo 6,6 posto igrača, što je dodatni bonus. Ako volite izazovne roguelike igre, toplo preporučujem ovu. Redovito dobiva ažuriranja sadržaja i popravke, pa za ovu igru od 5 eura definitivno dobivate najbolje za svoj novac.