Vijesti

SAND donosi PvPvE akciju u svom prvom gameplay traileru, prikazanom tijekom tinyBuild Connect Showcasea

Izdavač tinyBuild i nezavisni programeri Hologryph i TowerHaus predstavili su prvi gameplay trailer za PvPvE ekstrakcijsku pucačinu otvorenog svijeta, SAND, tijekom tinyBuild Connecta. U traileru možete vidjeti prvi prikaz gigantskih dizel-punk mehanizama, akcije, pljačke i iznenađenja koja vas očekuju u golemom pustinjskom svijetu SAND-a.

SAND je smješten u alternativnu povijest, gdje Austro-Ugarsko Carstvo predvodi kolonizaciju svemira u 19. stoljeću. Čovječanstvo putuje među zvijezdama, dok planet Sophie leži u ruševinama nakon što je ekološka katastrofa isparila svjetske oceane. Sada samo najhrabriji i najbezobzirniji lovci na blago, radeći sami ili u timovima, tragaju i bore se po smrtonosnim pustinjama Sophie, napuštenim naseljima i drugim mjestima u potrazi za skrivenim bogatstvima.

U igri ćete upravljati svojim ogromnim hodajućim mehom Tramplerom kako biste istraživali, pljačkali dragocjenosti, uništavali neprijatelje i pobjegli sa svojim bogatstvom i životom. SAND-ova kombinacija PvPvE borbe s visokim ulozima i hitnog izvlačenja pružit će vam uzbudljivo iskustvo koje je pristupačno, ali i izazovno. Tramplera također možete nadograditi; njegovu snagu, oklop i oružje ili se udružiti s drugim igračima kako biste zajedno upravljali ovom mašinom.

Zbog Emergent Extraction moda, svaka nova igra je jedinstvena. Vaše avanture i iskustva mijenjat će se ovisno o plijenu koji pronađete, akcijama drugih igrača i događajima u svijetu igre. Uz to, prilagodite svoje strategije u hodu s alatima koje imate pri ruci i budite spremni na nezaboravna iznenađenja na svakom koraku. Istražite masivni, stalno promjenjivi, poluproceduralno generirani svijet.

Više detalja o nadolazećem prvom playtestu igre SAND bit će objavljeno uskoro. Igrači se već sada mogu prijaviti na Steamu kako bi bili obaviješteni kada playtest započne kasnije ovog ljeta.