Proslava 20. godišnjice QubicGamesa na Steamu – Hole.io, Astro Miner, Helix Jump

Kako bi obilježio svoju 20. godišnjicu, QubicGames je donio odabranu kolekciju svojih najboljih naslova na Steam platformu, dajući igračima priliku da dožive neke od njihovih najboljih igara na PC-u. Od zaraznih puzzle avantura s milijunima preuzimanja širom svijeta do akcijskih igara koje dižu adrenalin, u ovoj posebnoj ponudi ima ponešto za svakoga. Isprobali smo Hole.io, Astro Miner i Helix Jump, igre koje ste lako mogli igrati na mobitelima. Evo našeg detaljnog pregleda svake igre i ukupnog iskustva QubicGamesove proslave na Steamu.

Port ovih igara s mobitela na PC bio je iznenađujuće gladak. Igre su zadržale svoj mobilni izgled dok su savršeno funkcionirale na PC-u. Ovaj potez, međutim, nije prošao bez problema. Neke igre nisu podržavale multiplayer, što je bilo značajno razočaranje za one koji se možda raduju zajedničkom igranju. Unatoč tome, ove igre su savršene za kratki predah od intenzivnijih svakodnevnih gaming sesija, nudeći opuštajućih i ugodnih nekoliko minuta prije nego što se vratite svojim obavezama.

Hole.io

• DEVELOPER: VOODOO
  • IZDAVAČ: QubicGames
  • DATUM IZLASKA: 20. svibnja 2024.
  • POČETNA CIJENA: 4,99 €

Hole.io je zabavna i zanimljiva igra u kojoj kontrolirate crnu rupu, gutajući sve na svom putu kako biste postali veći. Od kanti za smeće do vatrogasnih hidranta pa čak i automobila, cilj je konzumirati što je više moguće, na kraju gutajući veće objekte ili čak druge igrače.

Značajke

• Šest mapa: Različita okruženja za proždiranje.
  • Trinaest skinova: Prilagodite svoju crnu rupu animiranim skinovima.
  • Beskonačni način: Gutajte predmete koji padaju s neba.
  • Pojačanja: Razna pojačanja se pojavljuju tijekom igre.
  • Naljepnice: Skupljajte tematske naljepnice.
  • Jednostavne kontrole i pravila: Lako za svakoga za početi igrati.

AI u igri Hole.io je prilično jednostavan, u početku cilja na igrača, ali brzo gubi interes, što igru čini previše lakom. Ova jednostavnost može biti i prednost i nedostatak. Nagrade u obliku zlatnika dovoljne su za otključavanje novih stavki kako napredujete, što dodaje razlog za nastavak igranja. Međutim, naišao sam na nekoliko bugova, kao što su mape koje se nisu pravilno učitavale i AI koji se zaglavljivao u zemlji.

Iako jednostavna priroda igre čini je pristupačnom, također joj nedostaje dubine potrebne za duže sesije igranja. Istraživanje različitih mapa je zabavno, ali nema mnogo motivacije za dugotrajno igranje. Nedostatak multiplayer moda na PC-u je značajan nedostatak, smanjujući vrijednost ponovnog igranja. Je li vrijedna cijene od 4,99 €? Apsolutno. Pristupačna je i pružit će vam nekoliko sati zabave prije nego što se vjerojatno prebacite na druge igre.

Konačna ocjena
70%

Astro Miner

• DEVELOPER: CrazyLabs
  • IZDAVAČ: QubicGames
  • DATUM IZLASKA: 20. svibnja 2024.
  • POČETNA CIJENA: 4,99 €

Letite na jedinstvene planete s različitim terenima i počnite rudariti vrijedne minerale koje ćete prodati u svojoj bazi. Kreirajte puteve do hrpe kristala ili kopajte bilo gdje pomoću dinamita. Unajmite radnike i izgradite automatski stroj za rudarenje kako biste ubrzali proces. Kako napredujete, rudarenje postaje teže zbog zahtjevnijih terena. Skupljajte novac za kupnju nadogradnji za svoj rudarski stroj, radnike, usisni pištolj, lika i ruksak.

Značajke

• Istraživanje: Igrači rudare vrijedne minerale na različitim planetima s raznolikim terenima.
  • Nadogradnje: Brojne nadogradnje za rudarske strojeve, radnike i osobnu opremu za poboljšanje učinkovitosti.
  • Pojačanja: Pojačanja poput povećanog kapaciteta ruksaka, magneta i jetpackova poboljšavaju igru.
  • Multiplayer: Co-op način rada omogućuje dvojici igrača da dijele zadatke i rudare zajedno.
  • Prilagodba: Igrači mogu otključati razne skinove i vozila, uključujući lebdjelice.
  • Fosili: Otkrijte fosile i oživite stvorenja za bonuse.

Astro Miner se ističe svojim sveobuhvatnim i detaljnim gameplayom. Sustav napredovanja, koji uključuje nadogradnje i pojačanja, dodaje dubinu iskustvu rudarenja. Međutim, igra može postati repetitivna nakon nekog vremena. AI pomagači nisu osobito inteligentni, što može biti frustrirajuće. Unatoč tome, co-op način nudi zabavan način igranja s prijateljima, a opcije prilagodbe dodaju osobni pečat. Iako je igra zabavna i opuštajuća, mogla bi imati pristupačniju krivulju napredovanja kako bi brže angažirala igrače.

Je li vrijedna cijene od 4,99 €? Da, u usporedbi s drugim igrama, Astro Miner nudi više od pet sati igranja zahvaljujući raznim zadacima i izazovima. Vjerojatno je zabavnije igrati s drugima, jer zadaci postaju lakši, a napredak brži kada se dijele.

Konačna ocjena
70%

Helix Jump

• DEVELOPER: VOODOO
  • IZDAVAČ: QubicGames
  • DATUM IZLASKA: 20. svibnja 2024.
  • POČETNA CIJENA: 4,99 €

Upravljate s loptom koja brzo pada kroz šarene platforme, ali ako pogodite crvenu točku, igra je gotova. Kada se lopta razbije, morate početi iznova. Čak ni zamke na platformama ne mogu zaustaviti vatrenu kuglu koja brzo pada. Izaberite svoju strategiju: ubrzajte ili pričekajte pravi trenutak za kotrljanje i skakanje.

Značajke

• Osnovni koncept: Igrači vode loptu kroz niz heliks platformi, izbjegavajući crvene točke koje završavaju igru.
  • Multiplayer: Do četiri igrača mogu se natjecati u tri različita multiplayer načina.
  • Prilagodba: Različiti skinovi za loptu i izazovni boss nivoi.
  • Beskonačni način: Igra nudi beskonačni način s rastućom težinom.

Helix Jump je vjerojatno najbolja igra u ovoj kolekciji. Njegov jednostavan, ali izazovan način igranja čini ga zaraznim, potičući vas da obarate vlastite rekorde i napredujete kroz nivoe. Multiplayer način dodaje natjecateljski duh i po meni je ovo najbolji askept igre . Boss nivoi i prilagodljivi skinovi drže igru zanimljivom, te jednostavnost ove igre i kratke sesije igranja čine je savršenom za brze gaming pauze. Uz to, ravnoteža između izazova i zabave u Helix Jumpu osigurava da ćete joj se vraćati iznova i iznova.

Od svih naslova koje smo spomenuli, mislim da je ovaj najisplativiji. Iako nema toliko sadržaja kao neki drugi, to je igra kojoj ćete se stalno vraćati. Jednostavna je, brzo se igra i testira vaše vizualne i moždane sposobnosti dok pratite loptu i njezin pad. Meni se osobno svidjela i znam da ću je povremeno igrati kako bih se opustio.

Konačna ocjena
100%

Nakon što smo igrali Hole.io, Astro Miner i Helix Jump, možemo reći da je QubicGames učinio izvrstan posao prenoseći svoje popularne mobilne igre na Steam platformu. Ali to je tek početak. Ovaj izdavač ima bogatu biblioteku igara koje vrijedi isprobati i u budućnosti ćemo vam predstaviti još ovakvih naslova. Međutim, postavlja se pitanje: zašto igrati nešto što već možete besplatno igrati na mobilnom uređaju?

Igranje na PC-u pruža prednost većeg ekrana i bolje grafike. Detalji su jasniji, a igranje postaje imerzivnije. Ovo je posebno važno kod igara koje se oslanjaju na vizualni dojam, kao što su Astro Miner i Helix Jump. Igranje s mišem i tipkovnicom ili gamepadom često pruža precizniju kontrolu u odnosu na touch screen kontrole mobilnih uređaja.

Osim toga, igre na Steamu često dolaze s dodatnim sadržajem koji nije dostupan na mobilnim verzijama. Ovo uključuje ekskluzivne mape, modove i kozmetičke dodatke koji mogu obogatiti iskustvo igranja. Za razliku od mnogih besplatnih mobilnih igara, igre na Steamu često dolaze bez nametljivih reklama. Također, isplati li se uzimati DLC-eve za ove igre? Iskreno, igre su poprilično jeftine, a dodatni DLC-evi povećavaju cijenu za samo nekoliko eura, što nije puno. Po meni, nije nužno kupovati kozmetičke dodatke, ali to je način da podržite developere.