Recenzije

[Preview] Terralysia

Podijelite:
  • DEVELOPER: Tiny Game Dev
  • IZDAVAČ: Tiny Game Dev
  • PLATFORME: PC
  • ŽANR: Rougelite
  • DATUM IZLASKA: TBD
  • POČETNA CIJENA: TBD

Terralysia je akcijska roguelite igra iz trećeg lica s elementima bullet hella koju razvija studio Tiny Game Dev, a koja će biti dostupna u Early Accessu 2024. godine. Neki od stvarno dobrih aspekata ove igre su njen živopisni svijet, izazovna igrivost i iskustvo njenog developera, Flaviusa Alecu, poznatog po svom radu na AAA naslovima kao što su Grand Theft Auto V i Red Dead Redemption 2. Ljubitelji ovog žanra također će cijeniti da igra crpi inspiraciju iz popularne igre Risk of Rain 2, što znači da vas očekuje pravo iskustvo igranja.

Ono što mi je stvarno zapelo za oko kod ove igre je njeno brzo, akcijom ispunjeno igranje smješteno u prekrasno oblikovane distopijske pejzaže. Ugodno me iznenadila impresivna grafika i detaljno razrađeni neprijatelji. Čak i u demo verziji, ima puno misija za dovršiti. Budući da je ovo roguelike naslov, svaka nova igra osjeća se novom i nepredvidivom, s novim izazovima i prilikama koje se pojavljuju kako napredujete. Možete otključati dodatne vještine, odnosno kako je developer napomenuo, i nove likove skupljanjem augmentacija. Ove augmentacije su nasumično ispuštaju svaki put kada ubijete neprijatelje ili otvorite škrinje, pružajući vam nove vještine tijekom svakog igranja.

Terralysia #1

Borba u Terralysiji je i fluidna i kaotična, zahtijevajući od vas da ovladate raznim čarolijama. Iako ne koristite čarolije izravno, morate naučiti kako ih kombinirati i prepoznati koje su najmoćnije i najkorisnije. Zapravo, sinergija između različitih čarolija i predmeta stvara visoko personalizirano borbeno iskustvo. Ovaj sustav potiče eksperimentiranje i strateško razmišljanje, jer pronalaženje pravih kombinacija može značajno povećati vaše šanse za preživljavanje. Ovo je posebno važno kod ispunjavanja misija kao što su pronalaženje stranca ili žrtvovanje pilona, dok se stalno krećete kako ne biste bili ubijeni.

Naravno, igra nije savršena. Progresija ponekad može biti pomalo dosadna, i može postati prilično teška ako ne dobijete pravi build od početka. Međutim, stvari postaju zanimljivije kako unapređujete svoje vještine. Na primjer, munje udaraju češće, vatrene kugle lete posvuda, a unatoč svem tom akcijom, FPS ostaje stabilan. Pada samo kada ima puno neprijatelja u blizini, ali inače je igra dobro optimizirana i izrađena. Osim toga, developer stalno uzima povratne informacije, što je veliki plus u mojoj knjizi.

Terralysia #2

Demo već nudi puno za istraživanje, a Early Access verzija će sadržavati dva jedinstvena lika i dvije karte, svaka sa svojim ciljevima i završnim bossovima. Developer planira dodati još sadržaja, uključujući nove likove, karte, čarolije, predmete i bossove, na temelju povratnih informacija igrača. Ovaj kontinuirani ciklus poboljšanja obećava da će igra ostati zanimljiva i uzbudljiva tijekom cijele Early Access faze.

Zaključno, igrači koji uživaju u brzim i strateškim borbama pronaći će igrivost Terralysije iznimno zanimljivom. Fluidna borbena mehanika zahtijeva brzo razmišljanje i prilagodljivost, pružajući konstantni adrenalinski način igranja dok se probijate kroz valove neprijatelja i izazovne bossove. Tko zna, možda ćemo u budućnosti čak vidjeti dodanu multiplayer opciju?

hrHrvatski