Recenzije

[Preview] Skygard Arena

Podijelite:

Prvi put kad se susretnete s igrom Skygard Arena, inovativnim taktičkim RPG-om koji spaja stratešku borbu na poteze s igranjem temeljenim na ciljevima, postaje jasno da je ovo nešto posebno. Igra kombinira taktičku dubinu Fire Emblema s mističnim bićima inspiriranim natjecateljskim duhom League of Legendsa. U Skygard Areni, igrači sastavljaju i prilagođavaju tim championsa, od kojih je svaki predstavljen različitim personama, i sudjeluju u bitkama kako bi osvojili ciljeve i izveli pobjedničke kombinacije.

Tutorijal u igri je bitan i dobro izveden. Uči vas kako izvoditi osnovne napade i osvajati ključne ciljeve. Po bojištu su razbacani razni kristali koje morate osvojiti; pobjeda se ne postiže samo porazom neprijatelja. Također možete ciljati središnju zastavu neprijatelja i uništiti je kako biste pobijedili. Kontroliranje tri ili više kristala je ključno, jer je potrebno skupiti određeni broj bodova za pobjedu.

Borbe na poteze u Skygard Areni odvijaju se na heksagonalnoj mreži 3-na-3, gdje svaki napad, pokret i vještina imaju svoja ograničenja. Ne možete jednostavno preskočiti zidove ili bezumno koristiti vještine jer svaka akcija slijedi specifična pravila i putanje. Poznavanje sposobnosti vašeg lika je ključno za planiranje unaprijed. Svaki lik ima primarnu akciju, sekundarnu akciju, pokret i ultimativni napad. Osim napada, primarna akcija se koristi i za osvajanje kristala, a to je potrebno učiniti bez prekida. Ponekad je bolje osvojiti kristal kako biste spriječili neprijatelja da to napravi, čak i ako to znači da vaš champion bude eliminiran. Međutim, championi se mogu ponovno pojaviti i vratiti blizu kristala nakon jednog kruga.

Što se tiče likova, na primjer, Aiden, čarobnjak i nadbiskup, može koristiti svoju glavnu akciju za kretanje, liječenje i napad. Njegova sekundarna akcija mu omogućuje da zaštiti saveznika ili poveća njihovo kretanje i kritični napad. Postoje mnoge uloge koje možete izabrati, uključujući tenkove, long-range napadače, likove za borbu u blizini i one koji guraju protivnike kada se previše približe. Ova raznolikost vam omogućuje da sastavite tim koji najbolje odgovara vašim strateškim potrebama. Osim toga, postavljanje championa u glavnom izborniku je ključno jer određuje redoslijed njihovog djelovanja tijekom borbi.

Skygard Arena također vam omogućuje opremanje likova različitim vještinama, opremom i personama, donoseći različite stilove igranja. Na primjer, naš čarobnjak Aiden može biti iscjelitelj i pojačavati saveznike ili nanositi štetu neprijateljima ako izaberete drugačiji stil igre. Isto vrijedi za svakog drugog lika. Iako beta verzija nije otkrila sve o predmetima i oružju koje ćemo dobiti, očekujemo širok raspon poboljšanja i strateških prednosti za champione. Zanimljiv je isto tako princip mijenjanja persona likova, na primjer, Jorn (borac za blisku borbu), također može trovati neprijatelje i gurati ih u zid.

Dodatno, Skygard Arena se može pohvaliti atraktivnom grafikom. Dizajn likova je raznolik i vizualno privlačan, a svaki Champion i Persona ima jedinstven izgled i animacije. Heksagonalna mreža i okruženja bojišta su dobro dizajnirana kako bi podržala stratešku igru i nikad nećete biti u situaciji da ne znate što koja akcija radi, jer je sve jasno prikazano.

U Skygard Areni, nećete se boriti samo protiv AI-a u kampanji ili skirmishu, već se možete i natjecati u PvP modu kroz rangirane igre. Iako nismo uspjeli pronaći rangiranu igru, prijateljski mečevi su bili odličan način za testiranja vještina. Kako je ovo bio samo beta test, postoji nekoliko poboljšanja koja bih volio vidjeti u igri. Prvo, potrebno je osigurati da su natjecateljska igra i spajanje igrača pravedni i uravnoteženi. Drugo, potrebno je osigurati da su svi likovi i njihove sposobnosti uravnoteženi, kako nijedna kombinacija ne bi postala premoćna. Trenutno se čini da je lik pande posebno jak ako se pravilno koristi.

Također se nadamo da neće biti sadržaja koji se plaća za pobjedu, posebno u vezi s predmetima. Trenutno, igra ima stabilan sustav napredovanja gdje što više igrate, više persona i likova otključavate. Međutim, važno je da igra ostane zanimljiva tijekom vremena i pruža razloge za stalno vraćanje. Budući da beta verzija nije omogućila određeno trajno iskustvo igranja, velika su očekivanja za konačno izdanje i ima potencijal da bude nešto posebno.

Za sada je bilo zanimljivo isprobavati različite likove, i vjerujem da će ovo biti jedna od onih igara koje će se redovito ažurirati s novim sadržajem. Dapače, očekujem čak i Battle Pass, ali o tome ćemo kasnije. Zabava će možda uvelike ovisiti o kvaliteti rankeda, a ono što trenutno igra nudi je zaista zabavno.

Otvorena beta traje do kraja ovoga mjeseca, koju možete zaigrati na PC-u putem Steama.

hrHrvatski