Vijesti

Tvorci Palworlda donose nam metroidvaniju Never Grave, koja crpi inspiraciju iz Dead Cellsa

Podijelite:

Studio iza Palworlda predstavit će nam još jedan naslov ove godine – metroidvaniju i roguelike igru Never Grave: The Witch and The Curse, jasno inspiriranu Dead Cellsom. Čini se da su u Pocketpairu prepoznali uspješnost određenog koncepta i odlučili istražiti sličan pristup.  

Postoji sličnost u portalima koje koristite za kretanje po mapi, uključujući njihov izgled; sam izgled mape i vjerojatno dio dizajna razina; razbijanje vrata kako biste dezorijentirali neprijatelje; otključani predmeti pojavljuju se u svjetiljkama diljem mape; ljekoviti napitak koji možete napuniti između komora itd.

No, Never Grave nije samo hrpa istih sastojaka preoblikovanih u nešto drugo, ima svoje jedinstvene elemente. Umjesto sustava statistika sličnog Dead Cellsu, primjerice, nadogradnje izrađujete iz loota, što je više slično Hadesu. Također je zanimljivo što možete birati između nekoliko proceduralno generiranih staza temeljenih na lootu koji ćete dobiti. 

Uz farming elemente, imate mogućnost graditi i ukrašavati cijelo selo blok po blok. Osim otključavanja nadogradnji za napad i preživljavanje, uzgoj hrane postaje ključan jer pruža nezamjenjive buffove svaki put kada uđete u dungeon. Poljoprivreda i izgradnja čine se iznenađujuće dubokima, stvarajući dilemu u balansiranju materijala između nadogradnji likova i nadogradnji sela. 

Never Grave će biti dostupan u prvom kvartalu ove godine na PC-u putem Steama.  

hrHrvatski