Vijesti

Vodeći dizajner u Massive Entertainmentu, Lau Korsgaard, govorio je o dizajnu igre Avatar: Frontiers of Pandora

Podijelite:

Korsgaard je vodeći dizajner u Massive Entertainmentu od 2020. godine, koji je radio na velikim projektima kao što je Avatar Frontiers of Pandora. Iskoristio je priliku tijekom Nordic Game Spring 2024 događaja u Švedskoj kako bi govorio o kreativnom dizajnu igre, koja je objavljena 2023. godine.

Avatar: Frontiers of Pandora smješten je u isti svemir kao i filmovi Jamesa Camerona, ali prati drugačiju priču. Igrate kao dijete Na’vija koje je otela RDA. Nakon bijega, morate ponovno naučiti načine Na’vija kako biste ujedinili klanove i borili se protiv RDA-a. Ova akcijsko-avanturistička RPG igra iz prvog lica istražuje teme osjećaja otuđenosti u vlastitoj zemlji i života u harmoniji s prirodom.

“Jedan od naših najvećih dizajnerskih izazova bio je stvoriti sustav skupljanja resursa koji poštuje simbiotski odnos Na’vija s prirodom, izbjegavajući eksploatacijske obrasce tipične za mnoge igre. Postavili smo tri vodeća principa: kvaliteta nad količinom, moć iz prirode i trud u skupljanju resursa.

Avatar Frontiers of Pandora - Crafting Table
Screenshot je preuzet s IGN-a

“Dok sam radio na mehanici skupljanja resursa u Avataru, pronašao sam inspiraciju u novom hobiju — bojanju biljkama. Moja supruga, modna dizajnerica, počela se baviti bojanjem biljkama, a ja sam joj se pridružio, učeći zanat uz to skupljajući materijale. Ovo iskustvo dalo mi je novu perspektivu na boravak u prirodi s određenom svrhom,” rekao je Korsgaard.

Korsgaard je objasnio da bojanje biljkama uključuje skupljanje biljaka, kuhanje kako bi se izvukle boje i bojenje tekstila. Opisao je proces kao gotovo magičan, pretvarajući jednostavne materijale u prekrasne, obojene tkanine. Ova praktična, svrhovita interakcija s prirodom utjecala je na njegov pristup dizajnu igara, naglašavajući dublju povezanost i poštovanje prema okolišu.

“U Avataru smo implementirali sustav u kojem igrači koriste svoja Na’vi osjetila kako bi prepoznali i naučili o biljkama. Ovo znanje obogaćuje iskustvo igrača, slično kao što učenje o biljkama obogaćuje stvarni život. Željeli smo da igrači osjete svrhu i avanturu dok skupljaju resurse, čineći svako putovanje smislenim i nagrađujućim.”

Konačni sustav izrade omogućuje igračima da prate materijale koje sakupljaju sve do gotovog proizvoda, dajući svakom predmetu priču i vezu s putovanjem igrača. Ovaj pristup potiče igrače da budu svjesni i poštuju svoje okruženje, u skladu s načelima Na’vija.

Zaključno, Korsgaard je izjavio: “Putovanje od indie razvoja do rada na velikim naslovima naučilo me važnosti zadržavanja i obrane ciljeva iskustva u dizajnu igara. Kao dizajneri igara, naša je uloga osigurati da svaka mehanika i odluka podržava cjelokupno iskustvo koje želimo pružiti.”

hrHrvatski