Vijesti

Project Loki preimenovan u SUPERVIVE, otvorena beta počinje krajem ove godine

Podijelite:

Project Loki, besplatna kompetitivna hero battle royale igra, službeno je preimenovana u SUPERVIVE, kako je najavio njen razvojni tim Theorycraft Games. Otvorena beta zakazana je za kraj 2024. godine, a javni playtest bit će dostupan od 27. lipnja do 4. srpnja. Zainteresirani igrači mogu se prijaviti za sudjelovanje u ovom testu ovdje.

U svakoj sesiji, timovi od četiri igrača skaču u prostrani svijet na nebu, s ciljem da budu posljednji tim koji je ostao živ dok se igralište smanjuje zbog smrtonosne oluje. Timovi se spuštaju na ogromnu kartu, ubijaju čudovišta i ostvaruju različite ciljeve kako bi stekli levele, rijetke moći i opremu. Ove prednosti pomažu u poražavanju neprijateljskih timova, otkrivanju jedinstvenih strategija i sudjelovanju u fluidnim borbama. Igra također obećava da neće imati ikakve pay-to-win elemente, već samo kozmetička otključavanja.

Osim toga, igra sadrži otvorene moći, predmete, sposobnosti i interakcije s okolinom kao što su odskočne ploče, izgradnja zidova i klizanje. Također, možete se upustiti u zračne borbe, a mehanika brzog ubijanja osigurava da mečevi budu brzi.

Također uvodi inovativne mehanike povratka u igru. Možete oživjeti oborene suigrače dok se još borite, koristiti “deathbox resurrections” kako biste vratili mrtve saveznike i izvesti potpuna oživljavanja ekipe na reanimacijskim svjetionicima. Dodatno, moć “most wanteda” može oživjeti ekipu ako igrač ostane živ dovoljno dugo ili ostvari dovoljno killova.

Ključne značajke SUPERVIVE-a uključuju glavni mod igranja nazvan SQUADS, koji se sastoji od 10 timova po lobiju, ukupno 40 igrača, s četiri igrača po timu. Svaki meč traje oko 20 minuta, a dodatni modovi uključuju dvoboje i deathmatch četiri na četiri. Tijekom playtestova bit će dostupno preko 15 lovaca, s više njih u razvoju.

Svaki lovac ima primarno oružje, četiri sposobnosti i pasivnu sposobnost. Lovci se mogu otključati kroz redovnu igru putem Hunter’s Journey passa. Postoje tri glavna arhetipa lovaca: Fighters, koji nanose visoku štetu s niskom do srednjom korisnošću; Protectors, koji imaju umjerenu štetu s potporne sposobnosti; i Controllers, koji posjeduju umjerenu štetu s sposobnostima kontrole prostora.

hrHrvatski