Vijesti

Kako je opuštajuća avanturistička igra Little Kitty, Big City postala iznenađujući hit svibnja

Podijelite:

Jedan od neočekivanih uspjeha u svijetu igara u svibnju bila je igra Little Kitty, Big City. Objavljena 9. svibnja, ova dirljiva avanturistička igra o mački koja pokušava pronaći svoj put kući prodana je u preko 100.000 primjeraka u prvih 48 sati i zabilježila preko milijun igranja na Game Passu. Također, nastavlja držati snažnu poziciju među pet najpopularnijih preuzimanja na Nintendo eShopu. Evo što je otkriveno tijekom intervjua za GamesIndustry.biz.

Razvojni studio igre, Double Dagger Studio, vodi Matt T. Wood, bivši veteran iz Valvea. Woodovo opsežno iskustvo uključuje rad na kultnim naslovima kao što su Half-Life 2 i Left 4 Dead. Međutim, napustio je Valve kako bi osnovao vlastitu tvrtku, tražeći nove izazove i kreativnu slobodu. Ovaj potez mu je također omogućio da provodi više vremena sa svojom djecom koja su inspirirala Little Kitty, Big City.

Koncept igre je proizašao iz Woodovih interakcija s njegovom djecom. “Napravio sam brzi prototip, stavio video na internet i nekako je postao hit,” prisjeća se. Entuzijastičan odaziv ga je potaknuo da dalje razvija ideju. U početku je igra imala elemente preživljavanja, ali Wood je brzo shvatio da igrači preferiraju bezbrižno, radosno iskustvo. “Kad ljudi žele igrati ili se povezati s mačkom, posljednje što žele je vidjeti je kako se ona muči ili ozljeđuje,” objašnjava.

Wood se fokusirao na stvaranje impresivnog i ugodnog iskustva za igrače. Cilj mu je bio uhvatiti bit mačjeg života — istraživanje, pravljenje nepodopština i povezivanje s ljudima. Igra omogućava igračima da bezbrižno istražuju grad, komuniciraju s neobičnim likovima i sudjeluju u tipičnim mačjim ponašanjima poput trljanja o noge, prevrtanja biljaka i pronalaženja sunčanih mjesta za drijemanje.

Ključni element šarma igre su realistične animacije mačke, zahvaljujući animatoru Micahu Breitweiseru. Wood naglašava važnost fluidnih i prirodnih pokreta kako bi se poboljšala povezanost igrača s virtualnom mačkom. “Uložili smo u dinamičku animaciju kralježnice kako bi pokreti djelovali prirodnije,” rekao je.

Little Kitty, Big City prihvaćena je od igrača svih dobi, posebno obitelji. Roditelji cijene cjelokupnu prirodu igre i odsutnost uznemirujućeg sadržaja. Uspjeh igre na Game Passu također je iznenadio Wooda. “Pretpostavio sam da će proći nezapaženo, ali dobili smo pozitivne povratne informacije od igrača koji obično uživaju u različitim žanrovima,” napominje.

S porastom “simulatora mačaka” kao što su Stray ili nadolazeće igre Copycat, Wood vjeruje da će izazov biti učiniti buduće igre jedinstvenima. “Postoji mnogo potencijala u stvaranju igara u kojima zapravo igrate kao mačka, a ne samo platformer s mačjim likom,” zaključio je.

hrHrvatski