Vijesti

Kako je FPS igra Hypercharge uspjela na Xboxu?

Podijelite:

Kao što ste možda primijetili, veliki studiji obično prednjače u svijetu videoigara. Međutim, da vam pružim primjer, proteklih tjedana pažnja je usmjerena na igru Hypercharge Unboxed na Xboxu, što pokazuje da male indie ekipe mogu postići veliki uspijeh kroz kreativnost i naporan rad. Ovaj naslov razvio je šesteročlani tim Digital Cybercherries iz Ujedinjenog Kraljevstva.

Hypercharge Unboxed je pucačina iz prvog lica (FPS) s nostalgičnim elementima, koja podsjeća na filmove kao što su Small Soldiers i Toy Story. Ova jedinstvena tema definitivno je pomogla igri da postigne uspjeh. Prema Joeu Hensonu, članu Digital Cybercherriesa, Hypercharge Unboxed je prodao 80,000 primjeraka na Xboxu u samo nekoliko tjedana od izlaska. Ovo impresivno postignuće svrstalo je igru na treće mjesto u kategoriji “Top Paid Games” na američkom Xbox storeu.

Prodajne brojke za Hypercharge Unboxed potvrdio je GameDiscoverCo, koji koristi javne podatke za procjenu broja igrača. Od 2017. godine, Hypercharge je prodao oko 250,000 primjeraka na Steamu. Njegov nedavni debi na Xboxu bio je posebno impresivan. U protekla tri mjeseca, Hypercharge Unboxed rangiran je na šesto mjesto među top novim igrama koje nisu besplatne za igranje i nisu dio Game Passa, uključujući i fizičke i digitalne prodaje. Ova rang lista je značajna s obzirom na to da mnogi popularni naslovi sada izlaze direktno na Game Passu.

Nekoliko ključnih faktora doprinijelo je uspjehu igre na Xboxu:

  • Hypercharge Unboxed nudi lokalni splitscreen multiplayer, značajku koja je sve rjeđa u modernim igrama. Ovo je stvorilo jedinstvenu nišu za igru, privlačeći i roditelje i njihovu djecu.
  • Privlačna vizualna prezentacija igre i jedinstveni koncept bili su važni u viralnim marketinškim kampanjama. Od prve najave na Twitteru do viralnih TikTokova, strategija društvenih medija za Hypercharge Unboxed bila je vrlo učinkovita. Na primjer, jedan TikTok video je prikupio 1,2 milijuna lajkova.
  • Hypercharge Unboxed nudi bogato iskustvo igranja bez in-app kupnji. Na primjer, jedan Xbox korisnik je primijetio: “Ova igra je čista zabava i nije kao većina današnjih igara koje su napravljene da izvlače novac.”

Značajan aspekt uspjeha Hypercharge Unboxed je strateška upotreba društvenih medija. Između 1. i 31. svibnja, društveni računi igre postigli su impresivnu angažiranost: 14 milijuna pregleda na TikToku, 4 milijuna na Instagram Reelsima, 7,5 milijuna na Twitteru i 3,5 milijuna na Facebook Reelsima. Ova medijska buka rezultirala je s gotovo 10,000 predbilježbi i 23,000 Xbox popisa želja, što pokazuje moć dobro izvedenih društvenih kampanja.

Joe Henson je podijelio zanimljiv savjet o njihovom pristupu: “Često se vraćam na uspješne TikTok videozapise kako bih analizirao njihove podatke o izvedbi, poput stope zadržavanja gledatelja. Ova analiza mi pomaže identificirati točno kada gledatelji gube interes. Tada koristim ovaj uvid kako bih ciljno uređivao originalni video.”

Jedno zanimljivo pitanje je zašto je tim odlučio prvo objaviti igru na Xboxu, posebno s obzirom na to da PlayStation platforma ima veći broj korisnika. Odluka je prvenstveno bila zbog ograničenih resursa tima, prijateljske prirode Xboxa prema indie developerima i pozitivnog odaziva Xbox igrača. Međutim, verzija za PlayStation je vjerojatno na horizontu s obzirom na uspjeh igre.

hrHrvatski