Galerija Vijesti

Evo što sve donosi roguelite igra Windblown od developera Dead Cellsa

Podijelite:

Portal Wccftech objavio je intervju s Yannickom Elaheejem (kreativni direktor) i Thomasom Vasseurom (artist) iz MotionTwina, gdje su razgovarali o njihovoj nadolazećoj igri Windblown, koja će biti objavljena za PC putem Steam Early Accessa kasnije ove godine. Donosimo sažetak njihovog razgovora.

Upravo je prije sedam godina Dead Cells, roguelite-metroidvania, postigao ogroman uspjeh, prodavši se u nekoliko milijuna primjeraka. Sada se francuski developer MotionTwin vraća s igrom Windblown, najavljenom na The Game Awards 2023 događaju. Ova nova roguelite igra uvodi igrače u ulogu Leapersa, ratnike koji brane svoj dom, The Ark, od opasnog Vortexa i njegovih miniona Sentinela. Leapersi upijaju sjećanja palih ratnika kako bi svladali njihove stilove borbe, prebacivali se između različitih oružja i mijenjali svoj loadout u hodu. Kako otključavaju više sjećanja, igrači dobivaju pristup sve snažnijem oružju. Osim toga, Windblown podržava solo i online co-op igranje za tri igrača.

Integracija za jednog i više igrača

Elahee i Vasseur otkrili su da se igra automatski uravnoteži ako igrač ode, odnosno prilagođava se šteta, generiranje mobova i nagrade. Nadalje, možete dijeliti otključane značajke s prijateljima, što vam omogućuje da sami iskusite i potencijalno otkrijete nešto novo. Naime, Windblown je u početku bio zamišljen kao čisto akcijska igra za kooperativno igranje, a ne kao roguelite.

Upravo roguelike mehanika pomaže uravnotežiti igru između iskusnih i novih igrača poništavanjem većine napretka na početku svakog igranja. Napredak se temelji na stjecanju više mogućnosti i korištenju znanja, a ne drastičnom povećanju snage oružja. Multiplayer u igri je inspiriran Dark Soulsima, gdje kooperativno igranje olakšava susrete i čini ih lakšim za upravljanje, umjesto da povećava moć pojedinačnih igrača.

Windblown ima šarolik umjetnički stil, što predstavlja tonalnu promjenu u odnosu na tamniji stil Dead Cellsa, iako će zadržati mračne elemente. Animacija likova koristi isti specifičan stil kao onaj u Dead Cellsu kako bi se stvorio sličan osjećaj. Prvenstveno je usmjerena na gameplay, ali sadrži duboku priču i lore koje igrači mogu otkriti sami. Svijetlija estetika igre osmišljena je kako bi privukla širu bazu igrača, za razliku od tamne atmosfere koja se mogla pronaći u Dead Cellsu. Uz to, priča neće prekidati multiplayer iskustvo.

Trenutno postoje dvije alternativne verzije prvog bioma, koje će biti dostupne na početku Early Accessa. Planirano je dodavanje više sadržaja tijekom najmanje godinu dana. Igra će imati razgranato istraživanje gdje nećete moći vidjeti sve u jednom igranju i morat ćete birati određene putove na početku. Early Access neće služiti za ispravljanje grešaka; igra će biti završne kvalitete, iako neće odmah sadržavati sve značajke, jer tim od devet ljudi treba vremena za rad i odmor.

Elahee i Vasseur istaknuli su da je u roguelite igrama važno izbjeći stalno korištenje iste gradnje, jer to može brzo postati dosadno. Navodno se razmatra sustav gdje igrači mogu birati i isključivati određene pogodnosti za svaku rundu. Nadalje, razvojni tim je svjestan problema razrjeđivanja loot poola i razmatra sustav dekova gdje igrači mogu birati što žele vidjeti u svojim prolazima. Međutim, to bi moglo smanjiti želju za eksperimentiranjem. Za sada ne postoji opcija za uklanjanje nepoželjnih predmeta iz loot poola, iako su o tome razmišljali.

hrHrvatski