Vijesti

Pokrenuta je Kickstarter kampanja za platformer Oyster Wars

Podijelite:

Joe Nicholson, solo developer iz studija Technologies Bauldyja, prošlog je tjedna započeo svoju kampanju na Kickstarteru kako bi pridobio sredstva za dovršetak svoje jedinstvene platformske igre Oyster Wars.

Oyster Wars kombinira fluidno kretanje i dizajn razina inspiriran Celestom s atmosferom i dizajnom dungeona iz igre Legend of Zelda. Međutim, umjesto dash mehanike koja se može pronaći u Celesti, ovdje dominira mehanika oko kuke, koja omogućuje hvatanje za zidove, grabljenje predmeta i držanje neprijatelja podalje. Igra se ističe intenzivnim platformingom uparenim s bogatim sistemskim dizajnom, gdje svaki predmet i neprijatelj međusobno utječu jedan na drugoga.

U ovom naslovu, igrači će se upustiti u istraživanje nelinearnih dungeona povezanih s kompaktnim otvorenim svijetom. Unutar tih dungeona, bit će potrebno pregledavati karte, tražiti ključeve i manipulirati elementima poput razine vode i pokretnih traka kako bi se riješile zagonetke. Sve to dok se nalaze u ulozi Wadea, uzgajivača kamenica koji se želi osvetiti Svenu, izvršnom direktoru Man’s End Oyster kompanije. Nakon što je Sven iscrpio rodni otok Wadea i ostavio ga zagađenim i pustim, naime, planira preseliti svoje poslovanje, ostavljajući tako zajednicu bez posla, a okoliš u ruševinama.

Također, u ovoj igri ističu se izvorni atmosferski i prilagodljivi zvučni zapis, puzzle box dungeoni koji se mogu rješavati bilo kojim redoslijedom te kompaktni nadzemni svijet koji se mijenja kako napredujete, zajedno s modernom pričom.

Kickstarter kampanja je već u punom jeku, s prikupljenih 3,679 od traženih 8,768 dolara, te još traje 25 dana. Izlazak igre očekuje se ove jeseni, a bit će dostupna za Steam, Nintendo Switch i Itch.io.

hrHrvatski