Doors & Loot

• DEVELOPER: Scalions Studios
  • IZDAVAČ: Scalions Studios
  • ŽANR: Dungeon-crawler / Rougelike
  • DATUM IZLASKA: 13. svibnja 2024.
  • POČETNA CIJENA: 8,79 €

Doors & Loot je igra tipa dungeon-crawler s roguelike elementima. U ovoj igri istraživat ćete razne tamnice, skupljati plijen, boriti se s raznovrsnim neprijateljima i nadograđivati svoje vještine. Vaš krajnji cilj je doći do vrha tornja i otkriti tajne skrivene unutar njega.

Za razliku od tradicionalnih roguelike igara gdje vas smrt vraća na mjesto odmora kako biste poboljšali svoje vještine, ova igra nudi jedinstveni preokret. Nakon čišćenja kata, pred vama se pojavljuje poseban kovčeg s nagradom koji završava vaš prolazak. Morate odlučiti hoćete li uzeti nagradu i vratiti se ili riskirati napredovanje na sljedeći kat za potencijalno veći plijen, suočavajući se s težim neprijateljima.

Igra ima jednostavne mehanike, što je čini lakom za učenje bez strme krivulje učenja. Za igranje uglavnom koristite lijevu i desnu tipku miša zajedno s napitcima za liječenje i manu. Ono što mi se posebno sviđa kod ove igre je mogućnost izbjegavanja neprijatelja kretanjem oko njih, što je posebno korisno protiv neprijatelja koji vas napadaju s daljine.

Međutim, jedan nedostatak je stalno klikanje potrebno za napadanje neprijatelja. Umjesto da pritisnete jednu tipku za ciljanje najbližeg neprijatelja, morate kliknuti na svakog neprijatelja pojedinačno. Dok su developeri zamislili da vam ovaj sustav pomaže ciljati specifične mete, postaje zamorno kada se suočavate s više neprijatelja blizu jedan drugome, jer ćete završiti klikajući na mnoge od njih umjesto da se usredotočite samo na jednog.

Uravnotežena, ali izazovna igra

Ključne značajke uključuju toranj s 50 katova, preko 30 različitih modela tamnica, 10 vrsta čudovišta i 4 izazovna bossa. Također možete otkriti knjige s poviješću svijeta, nove dnevnike i razgovore likova, što dodaje dubinu igri. Međutim, ti tekstualni elementi nisu posebno posebni i često nemaju intrigantnost koja bi vas držala zainteresiranima za čitanje svih njih.

Što se tiče modela tamnica, mape su proceduralno generirane iz 30 unaprijed dizajniranih modela. Nažalost, to dovodi do ponavljanja, jer ćete tijekom jednog igranja naići na iste rasporede više puta. Smatram da je sustav pomalo zbunjujući; više vremena proveo sam hodanjem kroz jednostavne hodnike nego otkrivajući nove modele tamnica.

Nakon završetka jednog prolaska, uvijek ćete imati neko oružje, oklop, napitke i strijele u svom inventaru za razne namjene. Prvo, možete nadograditi svoje vještine kroz tri stabla vještina: jedno usmjereno na magiju, drugo na napad i treće na opća poboljšanja poput povećanja prostora u inventaru ili boljeg liječenja. Iako napredujete razumnom brzinom, ipak treba vremena da otključate sve vještine. Unatoč pristojnoj količini sadržaja, možda vas neće zadržati do kraja. Osobno sam izgubio interes nakon što sam porazio trećeg šefa.

Osim toga, možete poboljšati, kupiti ili prodati svoju opremu (pronalaženje svitaka je važno). Svaki prolaz donosi resurse za izradu i prodaju opreme kako biste zaradili novac. Iako novac nikad nije bio problem, postoji jedan temeljni aspekt koji utječe na cjelokupno iskustvo igre. Ono što mi je stvarno zapelo za oko je sustav razine oružja. No, još uvijek nisam siguran kako on funkcionira. Oružje razine 1 može biti jače od onog razine 6, ovisno o modifikatorima.

Srećom, lako je usporediti oružja: prelaskom mišem preko predmeta prikazuju se plusevi i bonusi i trenutnog i potencijalnog zamjenskog oružja. Često sam mijenjao oružja, ali sam ostao zbunjen nekonzistentnošću sustava razina opreme. Također, rijetkost predmeta nije značajno utjecala na performanse oružja.

Ipak, korištenje lukova, mačeva, sjekira, čekića i knjiga čarolija bilo je zabavno, jer je svaki nudio jedinstveno iskustvo igranja. Sjetite se kupiti ograničenu količinu strijela, napitaka za manu i napitaka za zdravlje. Iskreno, puno je bolje usredotočiti se na kritične napade ili opremu koja povećava vašu šansu za kritični udarac. Pritiskom na SPACE možete izvesti snažan kritični napad kada se ikona “postotka” pojavi u pravom trenutku. Većina ostalih oružja je prilično ograničena. Ne možete nositi puno strijela, mana se brzo troši, pa ih je najbolje čuvati u inventaru za stratešku upotrebu. Nažalost, magija ne nanosi dovoljno štete da bi bila učinkovita.

Bossevi su prilično izazovni, s velikom količinom HP-a i posebnim napadima koje možete strateški iskoristiti u svoju korist. Kako bi ih uspiješno porazili, trebat će vam vremena, ali morate znate i kako pametno odigrati. Osim toga, šanse za loot su dobre—što viši kat dosegnete, to su bolje nagrade iz kovčega. Igra prikladno prikazuje postotak šanse za svaku rijetkost opreme, tako da ne morate pogađati svoje izglede.

Zaključno, grafika možda ne odskače—neki je mogu smatrati dosadnom, dok drugi mogu smatrati jednostavnom, ali privlačnom. Pravi fokus ovdje je na igrivosti. Za indie igru, ciklus igranja je dobro uravnotežen i pažljivo dizajniran, s raznolikim plijenom i neprijateljima koji održavaju zabavu. Dakle, je li ova igra vrijedna igranja? Ako tražite sporednu igru za igranje kada vam je dosadno, nešto jednostavno i ne previše vremenski zahtjevno, onda je Doors & Loot savršen izbor za vas.

80%
90%
Replayability