Vijesti

Dagon, Spirittea i Lethal Company dokaz su da Indie igre mogu biti vrlo uspješne

Podijelite:

Dagon, Spirittea i Lethal Company izvrsni su primjeri koji potvrđuju da indie igre imaju potencijal postati izuzetno uspješne. Ove igre ne samo da pružaju igračima jedinstvena i intrigantna iskustva, već istovremeno naglašavaju kreativnost i inovaciju koje karakteriziraju neovisni razvoj. Dokaz su da da veličina studija ne mora ograničavati veličinu njihovog utjecaja na svijet videoigara.

Kada govorimo o indie igrama, znamo da se one često suočavaju s izazovima u stjecanju prepoznavanja. Dok neki projekti ne ostvare očekivanja, drugi pak iznenađuju svojom inovativnošću. Nedavno je također započela raspravo o tome što je to točno indie igra, s primjerom poput Dave the Divera koji je, unatoč podršci velikog izdavača, svrstan među indie igre. Ipak, Dagon, Spirittea i Lethal Company svjedoče o posebnom šarmu indie igara u industriji, pružajući nam razlog zašto uživamo u ovom žanru.

Dagon nudi 3D narativno i horor iskustvo temeljeno na istoimenoj kultnoj kratkoj priči samog majstora kozmičkog horora i čudne fikcije, H. P. Lovecrafta. Spirittea je jedinstvena igra koja kombinira elemente simulacije života i managementa, u kojoj ćete rješavati probleme duhova, sklapati prijateljstva s lokalnim stanovništvom, te dizajnirati i uređivati kupalište. S druge strane, Lethal Company je kooperativna horor igra u kojoj je vaša odgovornost prikupljati otpad s napuštenih, industrijskih mjesta kako biste ispunili profitnu kvotu tvrtke, sve dok pokušavate preživjeti od opasnih čudovišta.

Naime, danas je objavljeno da je Spirittea ostvario prodaju od 1 milijun dolara tijekom prvog tjedna, privukao 150,000 igrača na PC-ju, Switch konzoli i Game Pass pretplati. Igra je postala profitabilna već prvog dana, s tjednim profitom koji iznosi trostruko više od troškova razvoja. Spirittea se također istaknula na ljestvicama najprodavanijih naslova na Nintendo eShopu u svim regijama i projekt je djelo samostalnog developera Dan Beckertona a.k.a Cheesemaster Gamesa, a planirana su brojna ažuriranja u budućnosti.

Bit Golem je također proslavio 10 000 pozitivnih recenzija (95%) na Steamu i gotovo 1,5 milijuna igrača (uz DLC-eve) je zaigralo Dagon. Početni cilj bio je doseći 20 tisuća preuzimanja i nekoliko stotina recenzija s 80% pozitivnog rezultata, što su znatno nadmašili. Solo developer Zeekerss, tvorac Lethal Company, nije izostao s impresivnim rezultatima, ostvarivši 642 000 primjeraka prodaje i predviđeni bruto prihod od 5,7 milijuna dolara.

Indie igre poput Dagon, Spirittea i Lethal Company predstavljaju svijet indie gaminga u najboljem svjetlu. Iako su indie projekti često suočeni s izazovima, ovi naslovi ističu se svojom inovativnošću, kvalitetom, uspjehom na tržištu i primjer su kako indie igre, unatoč izazovima, mogu postići visoke razine uspjeha i priznanja. Dakle, developeri, uvijek ostanite ustrajni!

hrHrvatski