Intervju

Chaotic Minds donosi nam rougelite pucačinu iz prvog lica inspiriranu nordijskom mitologijom – Vilde

Podijelite:

O svojoj nadolazećoj igri Vilde, s nama su razgovarali osnivači studija Chaotic Minds, Ibrahim Khasaev koji se bavi tehnološkim stvarima i Ismail Mits koji se često oslanja na iskustva igrača, odnosno bavi se PR-om. Zahvaljujući njima, dobili smo detaljan uvid u samu igru, što od nje možemo očekivati i kako teče njen razvoj.

Za one koji nisu dovoljno upućeni, Vilde je rougelite pucačina iz prvog lica, koja je inspirirana nordijskom mitologijom. U igri preuzimamo ulogu ratnice koja mora pobijediti zlu verziju sebe, a ta zla verzija odlučila je oživjeti sve njene neprijatelje koje je pobijedila u prošlosti.

Ovu igru krase proceduralno generirane razine i RPG elementi; razno oružje, snažne jezgre koje daju aktivne i pasivne sposobnosti za izgradnju našeg lika, postupno povećanje težine svaki put kada pobijedimo bossa i posebna valuta koja nam služi za kupovinu stvari unutar igre kako bismo povećali svoju energiju ili poboljšali oružja. Osim toga, u Vildeu ćemo moći igrati sami ili u društvu u kooperativnom načinu igranja za četvero igrača, a lokacije sadrže različite nordijske likove i čudovišta koja također moramo poraziti.

Ako želite saznati više o samoj igri, svakako preporučamo da posjetite službenu web stranicu Vildea i dodate ju u svoj popis želja na Steamu. Također, igra je dobila i svoj vlastiti prostor na Dreamhack Beyond Summer Indie Showaseu, događaju na kojem su izabrane sve najbolje indie igre.

Vilde će biti lansiran u drugom kvartalu sljedeće godine za PC i to putem Steama i Epic Games Launchera.

Možete li nam nešto reći o Chaotic Mindsu, njegovom putu i koliko ljudi trenutno razvija Vilde?

Ibrahim Khasaev: Ismail Mits i ja zajedno smo pokrenuli Chaotic Minds. Ismail brine o tome da našu igru prenesemo igračima i osigura da imamo sve resurse koji su nam potrebni, dok ja preuzimam vodstvo na tehnološkoj strani. Imamo 11 sjajnih ljudi u našem timu i ponekad radimo s drugima izvana kako bismo bili sigurni da je Vilde najbolji što može biti. Svi pomažu i svi zajedno odlučujemo o velikim izborima kako bismo zadržali poseban indie dojam naše igre

Ismail Mits: Ibrahim i ja nismo samo suprogrameri; mi smo rođaci. Unatoč tome što smo odrastali u različitim zemljama, naša su ljeta bila posvećena igrama, od lokalnih gaming kafića do održavanja Dota turnira. Ta sjećanja? Ona su srce Vildea.

Koliko je dugo Vilde u razvoju? Igra izlazi sljedeće godine, ali kada možemo očekivati njezinu demo verziju?

Ibrahim: Na Vildeu radimo više od godinu dana. Vjerujemo da treba odvojiti određeno vrijeme da to učinimo kako treba. Demo ćete moći isprobati u nadolazećim mjesecima, a cijela bi igra trebala izaći do sljedeće godine.

Što je inspiriralo odluku da kombinirate nordijsku mitologiju, FPS i roguelite elemente u svojoj igri? Je li Vilde inspirirana nekim drugim naslovom?

Ismail: Uvijek su nas privlačile nordijske priče. Igre kao što su Rune i God of War bile su definitivna inspiracija, ali također smo željeli unijeti zanimljive umjetničke stilove naslova kao što su Overwatch i Sea of Thieves.

Ibrahim: Rogueliteovi imaju zadivljujuću nepredvidljivost, a to smo vidjeli u igrama kao što su Roboquest i Gunfire Reborn. Vilde je naš pogled na sve ovo, koje obećava novo iskustvo igranja.

Na koje ste izazove naišli u balansiranju FPS radnje s roguelite modelom napredovanja i kako ste ih riješili?

Ibrahim: Miješanje FPS i roguelite elemenata može biti nezgodno. Ulažemo mnogo vremena u ponašanje neprijatelja i dizajn razina kako bismo bili sigurni da će igrači dobiti i uzbuđenje i strategiju.

Koje je vaše mišljenje o događajima koji prikazuju puno igara poput, primjerice, Dreamhack Beyonda? Kakva su vaša očekivanja budući da sudjeluje i Vilde?

Ismail: Cijenimo događaje kao što je Dreamhack Beyond. Mnogi indie dragulji često ostaju neotkriveni. Takvi događaji bacaju svjetlo na njih, a budući da Vilde sudjeluje, uzbuđeni smo zbog mogućnosti koje ovaj event nudi.

Kakva ste istraživanja i pripreme proveli prije početka razvoja svoje igre?

Ismail: Počeli smo s mnogo nordijskih predanja i legendi kako bismo dobili pravi osjećaj. Ali također smo htjeli to zamotati na način koji će današnjim igračima izgledati svježe i suvremeno.

Ibrahim: Tehnički govoreći, proveli smo vrijeme secirajući uspješne roguelike i FPS igre. To je osiguralo da smo započeli naše kodiranje s jasnim smjerom.

Koliko je važno korištenje Ability Corea; koliko će moćne biti pasivne i aktivne sposobnosti i kako će ih igrači moći koristiti u svoju korist?

Ibrahim: Jezgre sposobnosti u Vildeu omogućuju igračima da ugađaju svoju strategiju. Možete bacati vatrene kugle, postavljati ledene barijere i još mnogo toga. S četiri mjesta (slota) za igranje, postoji prostor za pronalaženje stila igranja koji vam najbolje paše. I da, naše pasivne jezgre mogu biti suptilne, ali mogu promijeniti tijek igre u bitkama. Uparite ih s oružjem i pogodnostima i svako će igranje biti jedinstveno.

Koliko bosseva ima u igri i kako ćete ih uravnotežiti?

Ibrahim: Vilde ima četiri glavna bossa, od kojih svaki nudi poseban izazov. Brinemo se da budu uravnoteženi i da dobro funkcioniraju s različitim jezgrama sposobnosti i strategijama koje će igrači koristiti.

Postoje li specifični nordijski bogovi, stvorenja ili mitovi koje igrači mogu očekivati da će sresti?

Ismail: Umjesto da se borimo s bogovima – prepustit ćemo drugim igrama da se time bave – mi zaranjamo duboko u nordijski folklor. Igrači mogu očekivati da će naići na stvorenja kao što su draugri, valkire, trolls, huldufólci i jotuni. I vjerujte mi, ovim smo samo zagrebli po površini!

Što biste rekli da je jedinstveno u vašoj igri što bi moglo lako navući igrače?

Ismail: Vilde vam dopušta da igrate kako želite. S našim jezgrama sposobnosti možete kombinirati svoj stil borbe i suočiti se s novim izazovima svaki put kada igrate. Ali ne radi se samo o akciji; postoji i cool priča iza svega.

Za što će se koristiti valuta u igri?

Ibrahim: U Vildeu imamo sustav dvostruke valute dizajniran za napredovanje i strategiju u igri. Yggdrasil kapi fokusiraju se na dugoročno napredovanje, omogućujući poboljšanje karaktera. Novčići su vitalni za modifikacije tijekom igranja, kao što su prilagodbe oružja ili kupnja jezgre sposobnosti.

Koji engine pokreće Vilde? Sve grafički i atmosferno izgleda lijepo, koliko detalja i truda ulažete u to?

Ibrahim: Koristimo Unreal Engine 5 za Vilde. To nam omogućuje da prikažemo detaljne i lijepe scene, od starih runa do lijepih krajolika. Naš tim je naporno radio kako bi sve izgledalo lijepo i dalo osjećalo da je sve na svome mjestu.

Možete li reći nešto o proceduralno generiranim razinama u Vildeu; kako će se razine oblikovati, što će igrači u njima moći pronaći, koliko će neprijatelji biti randomizirani i kako će uopće funkcionirati jedna razina?

Ibrahim: U Vildeu se razine mijenjaju svaki put kad igrate. Imamo mnogo dizajniranih područja koja se miješaju kako bi stvorili nove izazove. Vidjet ćete poznata mjesta, ali će svaki put biti drugačija. Također, mijenjaju se i neprijatelji koji se pojavljuju, tako da će uvijek postojati neko iznenađenje.

Koju vrstu oružja će igrači moći pronaći u igri? Odakle vam ideja da spojite moderno oružje i mitološke sposobnosti?

Ibrahim: Igrači će moći pronaći moderne puške i one posebne inspirirane nordijskim legendama. Na primjer, imamo snažne railgunove, pa čak i AK, ali s raznim dodacima. Željeli smo igračima dati nešto na što su već navikli i što prepoznaju, ali na nov i zabavan način.

Za kraj, što možemo očekivati od Vilde u budućnosti? Imate li novih uvida koje biste željeli podijeliti ili nešto što još ne znamo o igri?

Ismail: Kako napredujemo, spremamo se objaviti trailer za Vilde kasnije ove godine. Povrh toga, pokrećemo fazu beta testiranja. To je prilika za sve igrače da rano zarone u igru, iskuse Vilde i ponude povratne informacije koje bi mogle oblikovati njezin konačni oblik. Ako ste zainteresirani, ovdje se možete prijaviti za beta verziju. Zaista cijenimo uvide igrača, a ovo je vaša ulaznica da budete dio našeg razvojnog putovanja.

Ovim putem se zahvaljujemo Ismailu i Ibrahimu na ovom predivnom razgovoru, želimo im puno uspjeha u daljnjem razvoju i nadi da će Vilde doživjeti zavidan uspjeh.

hrHrvatski