• DEVELOPER: Exit Plan Games
  • IZDAVAČ: Untold Tales, CouchPlay Interactive
  • PLATFORME: PC, PS4, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch
  • ŽANR: Avantura/Platformer
  • DATUM IZLASKA: 5. listopada 2023.
  • POČETNA CIJENA: 24.99€

Nemojte se iznenaditi kada prvi put uđete u igru i odmah na početku ste bombardirani cut scenama koji vam i ne pokazuju previše, jer igra ne troši vrijeme na sitnice, nego na ono što nas očekuje tijekom igranja. Na vama je, kao igraču, da sami istražite svijet u kojem se nalazite. Sukladno tome, igra je koncipirana na način da se nalazite na snimanju filma, prolazite kroz različita područja, odnosno filmske scene i rješavate zadane ciljeve kako bi na kraju stvorili neku svoju priču i oblikovali je u jedan film. Bangs-On Balls: Chronicles spoj je avanture i 3D platformiranja, gdje ćete osim skakutanja kroz različite dijelove mapa, morati poraziti različite bosseve i neprijatelje. Iako fokus nije stavljen na samoj borbi, itekako će biti zabavno razbacivati svoju loptu, koju uređujete na početku kako vama paše, na sve strane svijeta.

Stvaranje kaosa glavna je stavka ove igre

Naša mala lopta, nazvana Bob, može se kotrljati, duplo skakati, uletavati i zabijati se prema neprijateljima, zidovima, vratima, sanducima, itd. Posjetit ćete Vikinze, sudjelovati u svemirskoj utrci, poraziti konkvistadore te posjetiti više vremenskih razdoblja u svijetu s temom Japana. Upravo je stvaranje kaosa i uništavanje glavna stavka Bang-On Ballsa, s velikom količinom krajolika i mapa za istraživanje kako bismo prikupili što više plave valute, odnosno novca, otvorili nove puteve ili osloboditi zarobljene NPC-eve. Da, igra nam daje nekoliko misija iliti questova na svakoj mapi koje moramo riješiti kako bi napredovali dalje, bilo da moramo uništiti gusarske brodove, pokrenuti raketu, poraziti bosseve ili jednostavno istražiti područje. Uz to, cilj je sakupiti filmske vrpce, različita oružja za borbu, kozmetičke stvari kao što je odjeća ili kape, te upoznati se sa svakom vrstom neprijatelja i dodatno mini bossevima.

Oko svakog područja nalaze se razni kozmetički predmeti koji se mogu opremiti ne samo da Bob izgleda drugačije, nego mu neki mogu dati moći. To znači da onda možete imitirati Thora sa čekićem koji stvara munje, svemirskom puškom koja zaustavlja neprijatelje ili jetpackom koji daje mogućnost letenja na kratko vrijeme. Neće svi pronađeni i otključani predmet davati neke moći, ali oni koji daju svakako će dobro doći. Predmeti se također mogu otključati rješavanje različitih zagonetki, primjerice, morate skočiti na nekoliko gumbova kako bi otvorili tajnu sobu, ponuditi određenu svotu novca različitim drugim loptama razbacanim po mapi koje mogu dati različite korisne stvari ili jednostavno poraziti posebno označene neprijatelje.

Bosseva ima jako puno i svaki se razlikuje

Nakon dovršetka ciljeva svakog područja, suočavamo se s divovskim bossevima koji poprimaju izgled specifičan za neko područje, primjerice, samuraji u području inspiriranim Japanom i dolaze natovareni teškim napadima i s puno zdravlja. Vi također imate zdravlje na koje morate paziti, jer ako kojim slučajem umrete, gubite polovicu prikupljene valute i krećete od tamo gdje ste stali, odnosno ne morate sve ponavljati ispočetka. Izgubljena valuta može se pokupiti ako se vratimo do svog nadgrobnog spomenika prije nego što ponovno umremo. Po meni su borbe s bossevima jako dobro napravljene, svaki donosi jedinstven izazov, primjerice, kraken u piratskom svijetu koji, osim što napada svojim krakovima, također ima zanimljive napadaje i pojavljuje različite neprijatelje. Mini bosseve, s druge strane, je lakše poraziti i njih ima jako puno, a sve još dodatno krase različite vrste neprijatelja, od onih koji se mogu braniti do onih koji mogu ispaljivati različite projektile na vas. Sve ima svoju svrhu, a zabave nikada neće biti dosta.

Vrhunska grafika i čist gameplay

Vizualni elementi, detaljima bogati svjetovi, maksimalna iskorištenost Unreal 5 enginea, glazba i glasovi pokazuju da je kvaliteta i vrijednost ove igre na vrhunskoj razini, a moram priznati da nisam naišao ni na jedan bug ili grešku koji bi utjecali na samo iskustvo igranja. Usudio bi se reći da Bangs-On Balls sadrži jedne od najdetaljnijih, najgušćih i najbogatijih svjetova u videoigrama na koje možete naići, odnosno sve vrvi živim bojama što dodatno pojačava iskustvo istraživanja i otkrivanja. Bang-On Balls također se može igrati za više igrača, koji se mogu ubaciti u igre nasumičnim odabirima ili možete pozvati svoje prijatelje. Multiplayer je zabavan, ali nije neophodan za uživanje u igri. Također, ne postoji način komuniciranja s drugim igračima tako da vam preostaje jedino gledati i čitati misli jedni drugima.

Međutim, naslov ipak ima nekoliko mana. Kamera voli zapeti iza objekata ili jednostavno ne može pratiti što se događa. Znalo je doći i do naglog padanja fpsa kada bi se previše kaosa dogodilo na jednom mjestu. Valuta i nije toliko korisna, ne morate ju uopće koristiti kako bi prešli igru. Uglavnom možete projuriti kroz igru, postoje speedrun elementi, međutim, volio bi da je istraživanje ipak malo sporije.

Bang-On Balls uistinu je lijepa igra s izvrsnim dizajnom razina. Očekujte oko 10-15 sati vrijednosti u ovome ako ste voljni istražiti baš sve, inače igru možete završiti u roku od 5 sati, a itekako će nas zaokupiti svojim elementima istraživanja. Možda najzanimljivija stvar je što kao kuglasta Hrvatska mogu se kretati kroz različite scene filmova i skakati na različite bosseve. Nemam pojma kako naizgled nasumični tim developera može dati toliko kvalitete i truda svojoj igri. Ovaj naslov neće vas razočarati, nudi jako puno sadržaja, a developeri obećavaju dodati nove mape tijekom vremena.

Recenzentski primjerak ustupio izdavač

100%
90%