Vijesti

AI LIMIT je post-apokaliptična soulslike igra koja je sprema redefinirati borbu i pripovijedanje ovoga žanra

Podijelite:

Gematsu je nedavno intervjuirao Yang Bina, producenta igre AI LIMIT, akcijskog RPG-a koji se nalazi pod okriljem PlayStation China Hero projekta. Igra će biti objavljena za PlayStation 5 i PC putem Steama krajem 2024. godine. Evo ključnih točaka iz intervjua.

Yang Bin, producent AI LIMIT-a, podijelio je uvide u razvoj ove igre. Priča se vrti oko širenja čudnog blata i posljednjeg grada čovječanstva, Havenswella. Bladeri, simboli života u pustoši, ključni su za ovu igru. Kao igrači, preuzimamo ulogu protagonistice Arrise, koja dostojno očarava ovaj svijet svojom kratkom, svijetloružičastom kosom i post-apokaliptičnom odjećom, što odražava njezinu atletičnost i pustoš oko nje.

Igrači će imati pristup 20 do 30 vrsta oružja, od kojih svako nudi različite stilove borbe. Na primjer, Straight Sword je uravnotežen, dok su dvostruki mačevi brzi i agresivni. Više oružja poput scythea i tachija bit će otkriveno kasnije. Arrisina lijeva ruka može koristiti posebne sposobnosti, kao što su čarolije i vještine, pružajući vam brojne strateške pristupe tijekom borbi. Vještine poput Counter Fielda i Piercing Clawa čine borbu dinamičnijom.

Igra uključuje sustav sinkronizacije nazvan Sync Rate, koji zamjenjuje tradicionalni sustav izdržljivosti viđen u Soulslike žanru. Ovo potiče igrače da se usredotoče na brzo razmišljanje i prilagodljivost u borbi. Dapače, borba u AI LIMIT-u je mješavina agilnosti i prizemljene akcije, smještena između Dark Souls III i Bloodborne elemenata. Neprijatelji, poput Necrosa, izazivaju igrače svojom snagom i jedinstvenim sposobnostima, zahtijevajući različite pristupe kako bi ih porazili.

Narativ AI LIMIT-a integriran je u gameplay, umjesto da se oslanja na cutscene. Igrači mogu donositi odluke koje utječu na priču kroz interakcije s NPC-ima, što dovodi do različitih završetaka. Najveći izazov za razvojni tim bila je složenost projekta i tehnički problemi zbog njihovog neiskustva. Međutim, prevladali su te izazove i sada su spremni predstaviti igru svijetu.

Sudjelovanje u China Hero Projectu donijelo je značajne koristi, uključujući savjete o upravljanju projektom, izloženost tržištu i tehničku podršku od Sony Interactive Entertainmenta. Izdavač CE-Asia također je pružio opsežnu podršku u marketingu, osiguranju kvalitete i globalnoj distribuciji. Yang Bin je isto tako ponosan na izgradnju svijeta u AI LIMIT-u, posebno na trud uložen u stvaranje uvjerljivog izmišljenog svijeta bez oslanjanja na vegetaciju. Inspiracije za igru došle su iz klasičnih japanskih djela poput GHOST IN THE SHELL, BLAME! i AKIRA, integrirajući jedinstvene elemente dizajna.

hrHrvatski